Egen blogg?

Gammal bild

Hej kära ni, ville bara säga.. att det känns som om detta inte riktigt är "min" blogg, om ni fattar? Det är rätt ovant för mig att blogga med någon annan, eller ah som i detta läget.. min bästavän. Känns som att det inte riktigt spelar någon roll hur nära vi två än är varandra, det blir liksom ändå inte "min egna" blogg. Fattar ni? Det jag ville komma fram till är att jag funderar på att ha en egen blogg igen, nu har jag testat detta liksom och det känns inte som min grej. Jag älskar Felicia, och tänker fan inte precis avsluta vår vänskap för att jag vill ha en egen blogg, men vi är nära vänner, och det går inte riktigt ut på att om jag nu startar en egen, så kommer vi inte sluta umgås precis, för vi är lika bra vänner för det. Det handlar liksom inte om bloggen, men jag vill ha en egen. Det känns rätt så, eftersom det är MITT liv jag skriver om.. vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag tror ni förstår ändå, right? Denna bloggen är iallafall två själar i en, men det är likadant i livet också. Felicia tillhör mig, en del av mig och en del av mitt hjärta och det kommer inte hända något nu liksom förutom att vi kör på varsinn.

Vet inte om Felicia kanske har kvar denna? Det bestämmer hon själv. Men ta bort den ska vi INTE göra i vilket fall som helst! Puss hörni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0