2012


Börjat planera !


Nu i Januari har skolan dragit igång, umgåts med vänner och flera av mina vänner fyller år i denna månad.




I Februari så fyller jag 16.













I Mars så fyller min fina syster år.
Vi åker utomlands.








Under hela året kommer jag umgås med fina vänner !










Sommar på Öland









Öland med brudarna !









Ser ut som att det blir en resa till Paris i början på Hösten.









Sedan ska jag och Matilda försöka komma iväg till Brisbane i Australien.


Annars hoppas jag vi åker utomlands någon gång under julen eller något.

Ser fram emot vad detta år har att bjuda på.
Är riktigt sugen på mycket resor och spännande äventyr.



/ f



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0